.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پرسپولیسی ها دربی را ببرند انگار قهرمان شده اند
مهاجم سابق پرسپولیس می گوید بازیکنان استقلال در هفته های اخیر بازی تماشاگر پسندی ارائه کرده اند.
پرسپولیسی ها دربی را ببرند انگار قهرمان شده اند

شمال نیوز: سهراب انتظاری  درباره تقابل تیم‌های پرسپولیس و استقلال در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: دربی همواره جذابیت‌های خاص خودش را دارد، اما این بار این بازی از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است. هر تیمی که در این دیدار بازنده شود از کورس قهرمانی عقب می‌ماند. بر همین اساس اگر دربی مساوی شود، ۲ تیم را از کورس قهرمانی عقب می‌اندازد و قهرمانی را تقدیم سپاهان می‌کنند. 

 

وی افزود: ۲ تیم باید احتیاط را کنار بگذارند چرا که مساوی به دردشان نمی‌خورد و دو دستی قهرمانی را تقدیم سپاهان می‌کنند. امیدوارم بازی هجومی و تماشاگرپسندی را در دربی شاهد باشیم. متاسفانه در این مقطع زمانی این ۲ تیم به هم خوردند و بازنده دربی شانسی برای قهرمانی ندارد. ان‌شاالله بازیکنان پرسپولیس بتوانند یک بازی زیبا به نمایش بگذارند. آن‌ها با بردن مس کرمان شرایط روحی و روانی‌شان ایده‌آل است و امیدوارم دست پُر زمین مسابقه را ترک کنند.

 

*در این دوره هر ۲ تیم شرایط خوبی دارند

 

کارشناس فوتبال در مورد شرایط تیم‌های پرسپولیس و استقلال قبل از دربی عنوان کرد: خداراشکر برخلاف سال‌های گذشته که شرایط یکی از این ۲ تیم مناسب نبود، اما در این دوره هر ۲ تیم شرایط خوبی دارند و بازیکنان از لحاظ روحی و روانی در سطح بالایی قرار دارند. تجربه نشان داده که این بازی با بازی‌های دیگر فرق می‌کند و به شرایط این ۲ تیم و جایگاه‌شان در جدول رده‌بندی ربطی ندارد.

 

مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس با تأکید بر اینکه دربی شرایط خاص خودش را دارد، تصریح کرد: در سال‌های گذشته اتفاق افتاده؛ تیمی که شرایط آرمانی خوبی نداشته، نتیجه بهتری در دربی گرفته است. هر تیمی که باتجربه‌تر عمل کند و از نظر روحی و روانی آماده باشد برنده دربی می‌شود. برخی از بازیکنان مثل سعید صادقی، دانیال اسماعیلی‌فر، مرتضی پورعلی‌گنجی و گئورگی گولسیانی با وجود اینکه در دور رفت لیگ برتر یک بار مقابل استقلال بازی کردند، اما برای نخستین بار است که با حضور تماشاگران در دربی بازی می‌کنند. به همین منظور با شرایط حضور هواداران آشنا نیستند و اولین بار است که دربی با حضور هواداران را تجربه می‌کنند. آن‌ها باید تمرکز خود را حفظ کرده و از تک موقعیت‌ها استفاده کنند.

 

*استقلال بازیکنان خوبی دارد و تماشاگرپسند بازی می‌کند

 

مهاجم سابق پرسپولیس در پاسخ به این سوال که شرایط کدامیک از تیم‌ها بهتر است، تاکید کرد: در حال حاضر پرسپولیس و استقلال هر دو شرایط خوبی دارند. در چند هفته اخیر هافبک‌ها و مهاجمان پرسپولیس از جمله سعید صادقی، مهدی عبدی، مهدی ترابی و سروش رفیعی عملکرد خوبی داشتند. از آن طرف هم استقلال بازیکنان خوبی دارد و تماشاگرپسند بازی می‌کند و بازی‌های هر ۲ تیم پُرگل بوده است.

 

انتظاری در پایان خاطرنشان کرد: بازیکنان پرسپولیس باید بدانند که ۴ فینال را پیش رو دارند و بازی به بازی تا پایان رقابت‌های لیگ برتر حرکت خواهند کرد. دیدار با استقلال اولین بازی فینال‌شان است و اگر در هر ۴ بازی برنده شوند، شانس قهرمانی‌شان بیشتر می‌شود. پیروزی مقابل استقلال کمتر از قهرمانی نیست و امیدوارم سرخپوشان با ارائه یک بازی تماشایی و دیدنی، عیدی خوبی به هواداران خود بدهند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.